קרם הגנה מינרלי קליניק

קרם הגנה מינרלי קליניק – הבחירה לעור בריא

קרם הגנה מינרלי קליניק הוא הבחירה המושלמת לעור בריא ומוגן מפני קרני השמש המזיקות. האם אתם מכירים את המספרים הבודדים: כ-90% מנזקי העור מגרמים אלו בשמש? כן, כך הוא, השמש היא גורם עיקרי לפגיעה בעורנו, הפסיקו לחשוש, קרם הגנה המינרלי של קליניק יספק לכם הגנה טבעית ויעילה ממוקדת כדי למנוע כוויות, שחיקה מוקדמת של הקולגן ואפילו סרטן עור.

נקודות מרכזיות:

  • קרם הגנה מינרלי קליניק הוא הבחירה הטובה ביותר לשמירה על בריאות העור
  • הוא מספק הגנה טבעית ויעילה מפני קרני השמש המזיקות
  • הגנה מפני השמש היא חיונית למניעת נזקים לעור ואפילו סרטן עור
  • אוון הינו מותג הדרמוקוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת באירופה
  • מוצרי אוון מבוססים על מים טרמליים ממעיינות AVENE שבצרפת

המסננים השונים – הבדלים ומקדמי הגנה

לפי מומחים, הגנה מפני השמש היא היהדות בפרט וחייבת להתבצע בצורה נכונה כדי לשמור על בריאות העור. ד”ר נורית הראל, מומחית לדרמטולוגיה עוסקת בנושא וממליצה על שימוש במוצרים עם מקדמי הגנה SPF 30 ומעלה שסופקים הגנה איכותית מפני קרני השמש UVB. גלישה בשמש באמצעות שימוש מתמיד בקרם הגנה מבטיחה הגנה יעילה מפני השמש.

אוון הינו מותג הדרמוקוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת

אוון הוא מותג הדרמוקוסמטיקה המוביל בבתי מרקחת באירופה. התכשירים של אוון מבוססים על מים טרמליים ממעיינות AVENE שבצרפת. המים הטרמליים מכילים מינרלים ויסודות קורט המעניקים תכונות רגיעה וריכוך לעור. תכשירי אוון פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של פייר פאברה ועוברים מבחני יעילות תחת בקרה דרמטולוגית.

דרמוקוסמטיקה

עם אוון, תוכלו להינות מתכשירים מתקדמים המתמקדים בטיפוח העור ובטיפוח איכותי של עור הפנים והגוף. המותג ידוע בפיתוח פתרונות ייחודיים לעור רגיש, יבש או רגיל, מספקים טיפוח מותאם אישית לכל סוג עור. בנוסף, מוצרי אוון עוזרים לשפר את מראה העור, להעניק לו לחות ורענון, ולהגן עליו מפני נזקי הסביבה והשמש.

אוון ממשיך לשדרג את הטכנולוגיות והחומרים שבמוצריו, על מנת להבטיח טיפוח מתקדם ומתמיד לעור הפנים והגוף. המותג מתמחה במגוון מוצרים לטיפוח הפנים כמו פאודרים, מסכות פנים, קרמים לחות ועוד. כל המוצרים עוברים בחקירות קפדניות תחת בקרה דרמטולוגית, כדי להבטיח את האיכות והיעילות שלהם. אוון מוכר ברחבי העולם כמותג מוביל בתחום הדרמוקוסמטיקה ותמיכה ממוסגרת מחווית השימוש במוצריו.

החדשות הלוהטות בעולם הדרמוקוסמטיקה

  • אוון מותג זוכה לפרסים רבים בתחום הדרמוקוסמטיקה והקוסמטיקה בכלל. החברה מנהלת את המחקר והפיתוח של מוצריה על מנת לספק מוצרים טובים ואיכותיים ללקוחותיה.
  • התכשירים של אוון מתמחים בטיפול בבעיות עור כמו אדמומיות, אקנה, הגרון, אי איחוד צבע העור, קמטים ועוד. המגוון הרחב של מוצרים מבטיח לך למצוא פתרונות מותאמים לצרכים האישיים שלך.
  • המוצרים של אוון נמכרים במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. הם זמינים בבתי מרקחת, בחנויות קוסמטיקה ובאינטרנט.

מסקנה

קרם הגנה מינרלי קליניק הוא הבחירה המושלמת לעור בריא ומוגן מפני קרני השמש המזיקים. הקרם מספק הגנה מעולה מפני השמש בהסתרת קרני UVA ו-UVB, הידועות ביכולתן לגרום לכוויות, פגיעה בקולגן ואפילו סרטן עור. עור הגנה עוזה מקלמדים מינרליים ומספק הגנה איכותית וטבעית לאורך זמן. לכן, קרם הגנה מינרלי קליניק הוא ברירת המחדל למי שרוצה לשמור על בריאות עורו בצורה הטובה ביותר.

אוון הינו מותג הדרמוקוסמטיקה המוביל בבתי מרקחת באירופה. התכשירים של אוון מבוססים על מים טרמליים ממעיינות AVENE שבצרפת. המים הטרמליים מכילים מינרלים ויסודות קורט המעניקים תכונות רגיעה וריכוך לעור. תכשירי אוון פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של פייר פאברה ועוברים מבחני יעילות תחת בקרה דרמטולוגית.

על פי מומחים, הגנה מפני השמש היא חיונית לטיפוח עור בריא ולהפחתת סיכון לנזקי השמש. עם קרם הגנה מינרלי קליניק, ניתן ליהנות מהשהייה בשמש תוך כדי איכות גבוהה של הגנה וטיפוח לעור הפנים והגוף. כך, קרם הגנה מינרלי קליניק מספק את כל הצרכים שלכם עבור הגנה יעילה ואמינה מפני השמש.

FAQ

מהי קרם הגנה מינרלי קליניק?

קרם הגנה מינרלי קליניק הוא מוצר הגנה מפני קרני השמש המזיקות, המספק הגנה מעולה מפני קרני UVA ו-UVB. הוא מכיל מינרלים המסייעים לגרום להגנה איכותית וטבעית לעור לאורך זמן.

למי מתאים קרם הגנה מינרלי קליניק?

קרם הגנה מינרלי קליניק מתאים לכל מי שרוצה לשמור על בריאות עורו בצורה הטובה ביותר. הוא מתאים לעור בריא ומעניק הגנה איכותית מפני קרני השמש המזיקות.

מדוע הגנה מפני השמש היא חשובה?

הגנה מפני השמש היא חיונית לטיפוח עור בריא והפחתת סיכון לנזקי השמש. היא מסייעת במניעת כוויות, פגיעה בקולגן ואפילו סרטן עור.

מהם מקדמי הגנה ומהו מקדם הגנה המומלץ?

מקדמי הגנה הם המדד המעיד על כמות ההגנה מפני השמש. ד”ר נורית הראל ממליצה על שימוש במוצרים עם מקדמי הגנה SPF 30 ומעלה, המספקים הגנה איכותית מפני קרני השמש UVB.

איזה המותג אוון?

אוון הוא מותג הדרמוקוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת באירופה, המתינות את מוצריהם ממים טרמליים ממעיינות AVENE בצרפת. מים הטרמליים מכילים מינרלים ויסודות קורט המעניקים תכונות רגיעה וריכוך לעור.

איך ניתן ליהנות מהגנה יעילה מפני השמש?

במריחה מתמידה של קרם ההגנה בפרקי זמן קבועים ניתן להבטיח הגנה יעילה מפני קרני השמש וליהנות מהשהייה בשמש תוך כדי איכות גבוהה של הגנה וטיפוח לעור הפנים והגוף.

איך ניתן להבטיח הגנה מקסימלית מפני השמש?

על מנת להבטיח הגנה מקסימלית מפני השמש, מומלץ למרוח קרם הגנה מינרלי קליניק בקפידה על כל האיזורים החשופים לשמש, להמשיך למרוח מחדש כל כמה שעות ולהימנע מהתמצאות בשמש בשעות הקיץ הכי חמות (בין השעות 10:00-16:00).