טיפוח עור אנטי אייג’ינג – מוכח מדעית לכל סוג עור

טיפוח העור אנטי אייג’ינג יכול לפעמים להרגיש כמו לנווט במבוך של האפשרויות האינסופיות. עם זאת, מציאת שגרה נכונה לא חייבת להיות מסובכת. על ידי ההתמקדות במרכיבים מוכחים מדעית ואימוץ שגרת טיפוח פשוטה לעור, אפשרי לטפל ביעילות בסימני הזדקנות ולשמור על עור גוון צעיר.

עוזרת הרופא סמנתה שטיין ממליצה לשלב מרכיבי אנטי אייג’ינג מרכזיים כגון חומרי ניקוי עדינים, ויטמין Cרטינול, קרמי לחות וקרם הגנה רחב טווח. מרכיבים אלה נחקרו בהרחבה והוכחו כמספקים תוצאות ניכרות.

חשוב לציין שטיפול אנטי אייג’ינג אינו גישה מתאימה לכולם. לסוגי עור שונים יש צרכים ייחודיים ודורשים שגרות מותאמות. בין אם יש לך עור יבש, שמן, רגיש או מעורב, ישנם פתרונות ממוקדים זמינים כדי לתת מענה לדאגות הספציפיות שלך.

אז, בואו נצלול לעולם של טיפולי עור אנטי אייג’ינג ונגלה את המרכיבים והטכניקות העיקריות שיכולים לעזור לך להשיג עור גוון צעיר, ללא קשר לסוג העור שלך.

נקודות עיקריות:

  • מרכיבים מוכחים מדעית חיוניים לטיפוח אנטי-אייג’ינג יעיל לעור.
  • חומרי ניקוי עדינים, ויטמין Cרטינול, קרמי לחות , וקרם הגנה הם מרכיבי מפתח בשגרת אנטי אייג’ינג שגרת טיפוח.
  • סוגי עור שונים דורשים שגרות טיפוח מותאמות אישית כדי לטפל בבעיות ספציפיות.
  • הבנת החשיבות של כל שלב בשגרת טיפוח העור היא חיונית לתוצאות מיטביות.
  • התחלת שגרת טיפוח אנטי אייג’ינג מוקדם יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר בטווח הארוך.

מרכיבי האנטי אייג’ינג עיקריים לכל סוג עור

השגת עור גוון צעיר ומאבק יעיל בסימני ההזדקנות דורשים שילוב של מרכיבי אנטי אייג’ינג מרכזיים בשגרת הטיפוח שלך. מרכיבים המוכחים מדעית מתאימים לכל סוג עור ויכולים לספק יתרונות משמעותיים. הבה נחקור את המרכיבים החיוניים שצריכים להיות חלק מארסנל האנטי-אייג’ינג שלך:

ניקוי עדין

ניקוי עדין הוא הבסיס לכל שגרת טיפוח העור. זה מסיר ביעילות לכלוך, שמן ולכלוכים מבלי להפשיט את העור מהשמנים הטבעיים שלו. חפשו חומר ניקוי עדין ולא מגרה, והשתמשו בו לפחות פעם ביום כדי לשמור על עור פנים נקי ובריא.

ויטמין סי

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שלא רק נלחם ברדיקלים חופשיים אלא גם מגרה a>ייצור קולגן. מרכיב חיוני זה עוזר להאיר את העור, להפחית היפרפיגמנטציה ולשפר את גוון העור הכללי. שילוב של סרום ויטמין C בשגרה שלך יכול לספק יתרונות מקסימליים.

רטינול

רטינול הוא מרכיב המומלץ על ידי רופא עור המקדם תחלופת תאי עור ומסייע בהפחתת הופעת קמטים וקמטוטים. זה גם מסייע במזעור אקנה ופתיחת סתימות נקבוביות. התחל עם ריכוז נמוך יותר של רטינול והגבר בהדרגה את השימוש כדי למנוע גירוי בעור.

קרם לחות

הידרציה היא המפתח לשמירה על גוון עור צעיר. קרם לחות עוזר לחדש את רמות הלחות בעור, להפחית הופעת קווים עדינים וקמטים, ולשפר את גמישות העור. חפשו קרמי לחות המכילים מרכיבי אנטי אייג’ינג נוספים כמו ויטמין C ורטינול ליעילות מירבית.

קרם הגנה רחב טווח

הגנה על העור שלך מההשפעות המזיקות של UVA וקרני UVB היא חיונית בשמירה על מראה צעיר. יש למרוח מדי יום מסנני קרינה רחבי טווח עם SPF 30 לפחות, גם בימים מעוננים או במקומות סגורים. צעד זה מסייע במניעת נזקי שמש, הזדקנות מוקדמת ומפחית את הסיכון לסרטן העור.

מַרכִּיביתרונות עיקריים
ניקוי עדיןמסיר לכלוך ולכלוכים מבלי לייבש את העור
ויטמין סימספק נוגדי חמצון, מבהיר את העור, ממריץ את ייצור קולגן
רטינולמקדם את תחלופת תאי העור, מפחית קמטים וקמטוטים
קרם לחותמעניק לחות לעור, מפחית קמטים וקמטים, משפר את הגמישות
קרם הגנה רחב טווחמגן מפני UVA וקרני UVB, מונע הזדקנות מוקדמת ומפחית את הסיכון לסרטן העור

הבנת חשיבות הניקוי

ניקוי ממלא תפקיד חיוני בכל שגרת טיפוח העור, במיוחד כשמדובר באנטי אייג’ינג. חשוב לבחור בניקוי עדין המסיר ביעילות לכלוך, שומן ולכלוכים מבלי להפשיט את העור מהשמנים הטבעיים שלו. על ידי שימוש בתכשיר ניקוי עדין, תוכל למנוע גירוי ונזק למחסום הלחות של העור.

מומחים ממליצים לנקות לפחות פעם ביום, רצוי בערב, כדי להסיר הצטברות של מזהמים וזיהומים אחרים המצטברים לאורך יְוֹם. עם זאת, היזהר לא לנקות יתר על המידה, שכן שטיפה מוגזמת עלולה לשבש את איזון העור ולהוביל ליובש.

בעת ניקוי, חיוני להשתמש בידיים נקיות או במטלית רכה. הימנע ממטליות גסות או תכשירי ניקוי פילינג, מכיוון שהם עלולים לגרום לגירוי ואדמומיות. בחר בחומרי ניקוי עדינים המנקים את העור ביעילות מבלי להסיר את הלחות הטבעית שלו. שילוב של תכשיר ניקוי עדין בשגרת הטיפוח שלך ישאיר את העור שלך נקי, רענן ומוכן לשלבים הבאים של משטר האנטי-אייג’ינג שלך.

זכרו, ניקוי הוא הצעד הראשון לקראת השגת עור בריא יותר וצעיר יותר. על ידי בחירת חומר הניקוי העדין הנכון ושילובו בשגרת הטיפוח שלך, תוכל להניח את הבסיס לעור זוהר.

ניקוי עדיןיתרונות
Aveeno Ultra-Calming Foaming Cleanserעוזר להרגיע ולהרגיע עור רגיש
ניקוי פנים לחות CeraVeמספק הידרציה לאורך זמן
Neutrogena Ultra Gentle Cleanser יומימסיר לכלוך ולכלוכים מבלי להפשיט את העור

ניצול כוחו של ויטמין C

ויטמין C הוא מרכיב חיוני בטיפוח העור אנטי אייג’ינג, הידוע בתכונות הנוגדות החמצון העוצמתיות שלו. זה עוזר להדוף רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות שעלולות לפגוע בתאי העור ולתרום להזדקנות מוקדמת. על ידי נטרול הרדיקלים החופשיים הללו, ויטמין C מסייע בהגנה על העור מפני מתח חמצוני, מפחית את הופעת הקמטים, היפרפיגמנטציה וחספוס.

אחד היתרונות המרכזיים של ויטמין C הוא תפקידו בייצור קולגן. קולגן הוא חלבון המעניק מבנה ומוצקות לעור. ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן הטבעי שלנו פוחת, מה שמוביל להיווצרות קמטים ורפיון עור. ויטמין C מסייע לעורר סינתזת קולגן, מקדם גוון צעיר יותר ומשפר את גמישות העור.

כדי לרתום את כוחו של ויטמין C, שילוב של סרום מרוכז בשגרת הטיפוח שלך יכול לספק יתרונות מקסימליים. חפשו סרומים המכילים חומצה אסקורבית או L-אסקורבית, שכן אלו הן הצורות היציבות והיעילות ביותר של ויטמין C. יש למרוח את הסרום לאחר ניקוי וחיטוב העור, ולפני מתן הלחות. וזכור, חשוב לאחסן מוצרי ויטמין C במיכלים אטומים כדי להגן עליהם מפני חשיפה לאור, מכיוון שאור יכול לפגוע בעוצמת המרכיב.

היתרונות של ויטמין C:

  • תכונות נוגדות חמצון עוצמתיות
  • מפחית את הופעת הקמטים, היפרפיגמנטציה וחספוס
  • ממריץ את ייצור הקולגן לעור פנים צעיר יותר

“התחלתי להשתמש בסרום של ויטמין C בשגרת הטיפוח שלי, ושמתי לב לשיפור משמעותי במרקם הכללי ובבהירות העור שלי. זה הפך למרכיב עיקרי בארסנל האנטי אייג’ינג שלי!” – שרה, חובבת טיפוח

מוצרמרכיבי מפתחיתרונות
סרום ויטמין Cחומצה אסקורבית או L-אסקורביתנוגד חמצון רב עוצמה, ממריץ ייצור קולגן, מפחית קמטים והיפרפיגמנטציה

כוחו של רטינול באנטי אייג’ינג

רטינול הוא מעצמה אמיתית בכל הנוגע לטיפוח העור אנטי אייג’ינג. מופק מויטמין A, מרכיב זה מציע מגוון יתרונות שיכולים לעזור לך להשיג גוון צעיר. אחת מתפקידי המפתח שלו היא פילינג, המקדם את תחלופת תאי העור וחושף עור רענן וזוהר.

אבל רטינול לא עוצר רק בפילינג. זה גם מסייע בייצור קולגן, מרכיב חיוני לשמירה על גמישות ומוצקות העור. ככל שאנו מתבגרים, רמות הקולגן שלנו יורדות באופן טבעי, וכתוצאה מכך נוצרים קמטים וקמטוטים. על ידי שילוב רטינול בשגרת הטיפוח שלך, אתה יכול להגביר את ייצור הקולגן ולמזער את סימני ההזדקנות.

רטינול שינתה את המשחק עבורי. התחלתי להשתמש בו לפני כמה חודשים, וההבדל בעור שלי מדהים. לא רק שהקמטים העדינים שלי פחתו, אלא שהעור שלי גם מרגיש חלק וצעיר יותר. אני ממליץ בחום לנסות רטינול אם אתה מחפש להילחם בסימני הזדקנות.

בנוסף לתכונות האנטי-אייג’ינג שלו, רטינול הוכח כיעיל גם בטיפול באקנה. זה עובד על ידי פתיחת סתימות של נקבוביות ומניעת הצטברות של תאי עור מתים, ומפחית את התרחשותן של פצעונים. אם אתה נאבק עם עור נוטה לאקנה, שילוב רטינול בשגרה שלך יכול לעזור להתמודד עם בעיות אקנה והזדקנות.

כוחו של רטינול: יתרונות מרכזיים

  • מקדם תחלופת תאי עור ופילינג
  • מגביר את ייצור הקולגן לעור מוצק ואלסטי יותר
  • מפחית את המראה של קמטים וקמטוטים
  • מסייע בטיפול באקנה על ידי פתיחת סתימת נקבוביות ומניעת פצעונים

כשמדובר בשילוב רטינול בשגרת הטיפוח שלך, חשוב להתחיל עם ריכוז נמוך ולהגביר את השימוש בהדרגה כדי למנוע גירוי. מוצרי רטינול ללא מרשם בריכוזים של 0.25% או 0.5% מתאימים לרוב האנשים ומציעים יתרונות משמעותיים. רטינואידים בעלי כוח מרשם עשויים להיות נחוצים עבור חלקם, אך הם עשויים להיות יקרים יותר ודורשים הדרכה של רופא עור.

ריכוז רטינולסוג עורתדירות שימוש
0.25%כל סוגי העור, רגיש במיוחדהתחל עם 1-2 פעמים בשבוע; להגדיל בהדרגה
0.5%כל סוגי העור, כולל רגילהתחל עם 2-3 פעמים בשבוע; להגדיל בהדרגה

על ידי שילוב רטינול בשגרת טיפוח העור האנטי אייג’ינג שלך, תוכל לרתום את היתרונות העוצמתיים שלו ולהשיג גוון צעיר יותר. זכור להתחיל עם ריכוז נמוך, להיות עקבי עם השימוש ולעקוב אחר תגובת העור שלך. עם הזמן והסבלנות, רטינול יכול לעשות הבדל ניכר במראה ובבריאות העור שלך.

החשיבות של הידרציה

אחד ההיבטים המרכזיים של שמירה על עור בריא וצעיר הוא לחות נכונה. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו נוטה לייצר פחות שמן, מה שמוביל ליובש ולהתפתחות של קמטים וקמטוטים. לכן, שילוב קרם לחות בשגרת הטיפוח שלך חיוני כדי לחדש את הלחות שאבדה ולשמור על עור בריא מחסום.

קרמי לחות עוזרים לנעול לחות, מה שגורם לעור להיראות שמנמן וחלק יותר. חפשו קרמי לחות שנוסחו במיוחד לסוג העור שלכם, שכן תכשירים שונים עונים לצרכים ספציפיים. לדוגמא, בעלי עור יבש עשויים להפיק תועלת מקרם לחות עשיר ומזין, בעוד שאנשים עם עור שמן עשויים להעדיף פורמולה קלת משקל נטולת שמן.

בנוסף לאספקת הידרציה, קרמי לחות רבים מכילים גם מרכיבים מועילים אחרים כגון נוגדי חמצון, פפטידים וסרמידים. מרכיבים אלה פועלים יחד כדי לשפר את גמישות העור, להפחית את הדלקת ולקדם את בריאות העור הכללית. חשוב לבחור קרם לחות שמתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלך, שכן מציאת המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי ובבריאות העור שלך.

היתרונות של הידרציה לעור בריא

לחות נכונה לא רק עוזרת לשמור על מראה העור שמנמן וזוהר אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בשמירה על הבריאות הכללית של העור. כאשר העור מלחלח היטב, הוא גמיש יותר ומסוגל להתגונן טוב יותר מפני גורמי לחץ חיצוניים כגון זיהום, תנאי מזג אוויר קשים ורדיקלים חופשיים. לעור עם לחות יש גם יכולת טובה יותר לתקן את עצמו, מה שמוביל להתאוששות מהירה יותר מנזקים ולגוון עור אחיד יותר.

יתר על כן, שמירה על לחות העור יכולה לעזור להקל על חששות עור נפוצים כגון יובש, קשקושים וגירודים. על ידי הזנת העור בלחות, ניתן לשפר את המרקם שלו וליצור קנבס חלק יותר למריחת איפור. בנוסף, עור עם לחות טובה פחות נוטה לפתח קווים עדינים וקמטים, מכיוון שהוא שומר על גמישותו ונשאר גמיש.

לסיכום, שמירה על לחות תקינה חיונית להשגת ושמירה על עור בריא וצעיר למראה. שילוב קרם לחות בשגרת הטיפוח היומית שלך הוא צעד פשוט אך יעיל שיכול לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי ובבריאות העור שלך. זכור לבחור קרם לחות המתאים לסוג העור שלך ומכיל מרכיבים מועילים הנותנים מענה לחששות הספציפיים שלך. עם לחות עקבית, העור שלך יודה לך בכך שהוא יראה וירגיש במיטבו.

תפקידי מפתח של קרם הגנה

קרם הגנה ממלא תפקיד חיוני בכל שגרת טיפוח אנטי אייג’ינג. זה חיוני להגן על העור שלך מההשפעות המזיקות של קרני UVA וUVB, שעלולות להוביל להזדקנות מוקדמת ולהגביר את הסיכון לסרטן העור. בחירת קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה מינימלי של 30 חיונית להגנה מקיפה.

לקרני UVA יש אורכי גל ארוכים יותר ויכולות לחדור לעומק העור ולגרום להזדקנות צילום, קמטים וכתמי גיל. לקרני UVB אורכי גל קצרים יותר ומשפיעות בעיקר על השכבה החיצונית של העור, גורמות לכוויות שמש ותורמות להתפתחות סרטן העור.

מריחה של קרם הגנה בכל יום, ללא קשר למזג האוויר, היא חיונית. אפילו בימים מעוננים, עד 80% מקרינת ה-UV של השמש יכולה לחדור דרך העננים ולהגיע לעור שלך. חשוב לשלב קרם הגנה בשגרת טיפוח העור שלך בבוקר כשלב האחרון לאחר מתן הלחות.

“שימוש קבוע בקרם הגנה הוא השלב המכריע ביותר בכל שגרת אנטי אייג’ינג.”

אל תשכח למרוח שוב קרם הגנה כל שעתיים או לאחר שחייה או הזעת יתר. אם אתם מבלים פרקי זמן ארוכים בחוץ, שקול להשתמש בקרם הגנה SPF גבוה יותר או לחפש צל בשעות השיא. הגנה על העור מפני השמש מועילה לא רק למטרות אנטי-אייג’ינג אלא גם לבריאות העור הכללית.

קרני UVAקרני UVB
חודר עמוק יותר לתוך העורמשפיע על השכבה החיצונית של העור
גורם להזדקנות צילום, קמטים וכתמי גילגורם לכוויות שמש ותורם לסרטן העור
אינו גורם לאדמומיות מיידית או כוויות שמשגורם לאדמומיות מיידית ולכוויות שמש

יצירת שגרת טיפוח אישית של אנטי אייג’ינג

הקמת שגרת טיפוח אנטי אייג’ינג מותאמת אישית היא חיונית לשמירה על גוון עור צעיר וטיפול בסימני ההזדקנות ביעילות. על ידי הקפדה על שגרת בוקר וערב המשלבת מרכיבי אנטי אייג’ינג מרכזיים, תוכל להשיג תוצאות מיטביות לעור שלך.

שגרת בוקר

התחל את שגרת טיפוח העור שלך על ידי שטיפת הפנים שלך בתכשיר ניקוי עדין כדי להסיר כל זיהומים שהצטברו במשך הלילה. יבשו את עורכם ומרחו סרום ויטמין C. ויטמין C מסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים וממריץ את ייצור הקולגן, מקדם מראה צעיר יותר.

לאחר מכן, מרחו קרם לחות כדי להעניק לחות ולהזין את העור. חפשו קרם לחות המתאים לסוג העור שלכם ומכיל מרכיבים נוספים אנטי אייג’ינג, כמו סרמידים או פפטידים. סיים את שגרת הבוקר על ידי מריחת קרם הגנה רחב טווח עם SPF 30 לפחות כדי להגן על העור מפני קרני UVA ו-UVB מזיקות לאורך כל היום.< /span>

שגרת ערב

בערב, התחל את השגרה שלך על ידי ניקוי הפנים שלך פעם נוספת כדי להסיר איפור, לכלוך ומזהמים שהצטברו במהלך היום. לאחר הניקוי, מרחי מוצר רטינול על העור שלך. רטינול מסייע בתחלופת תאי העור, פילינג וייצור קולגן, מפחית את הופעת הקמטים ומקדם עור חלק ומוצק יותר.

המשך עם קרם לחות מזין כדי לחדש את הלחות שאבדה ולנעול את היתרונות של טיפול הרטינול שלך. לבסוף, תוכלי לבחור להשתמש בטיפול ממוקד נוסף, כגון קרם עיניים או סרום הנותן מענה לחששות ספציפיים כגון כתמים כהים או קמטים עדינים.

שגרת בוקרשגרת ערב
1. לשטוף את הפנים עם ניקוי עדין1. נקה את הפנים כדי להסיר זיהומים
2. למרוח סרום ויטמין C2. למרוח מוצר רטינול
3. לחות עם תכונות אנטי אייג’ינג3. למרוח קרם לחות מזין
4. מרחו קרם הגנה רחב טווח4. שקול טיפולים ממוקדים נוספים

זכור, עקביות היא המפתח בכל הנוגע לטיפוח העור אנטי אייג’ינג. היצמד לשגרה המותאמת אישית שלך ותן לה זמן לעשות את הקסם שלה. עם המרכיבים הנכונים וגישה מותאמת, תוכל להילחם ביעילות בסימני ההזדקנות ולשמור על גוון עור צעיר וזוהר.

סיכום

כשזה מגיע לטיפוח העור אנטי אייג’ינג, כולם רוצים עור פנים צעיר המשקף את החיוניות הפנימית שלהם. החדשות הטובות הן שהשגת מטרה זו היא בהישג יד עבור כל סוג עור. על ידי רתימת הכוח של מרכיבים מוכחים מדעית ואימוץ שגרת טיפוח מותאמת אישית, תוכל לטפל ביעילות בסימני הזדקנות ולשמור על עור בריא וזוהר.

המפתח טמון בשילוב חומרי ניקוי עדינים, ויטמין C, רטינול, קרמי לחות וקרם הגנה רחב טווח במשטר היומי שלך. מרכיבים אלו נחקרו בהרחבה והוכחו כמי שנלחמים בהשפעות ההזדקנות. בשימוש קבוע, הם יכולים לספק תוצאות יוצאות דופן, ולגרום לעור שלך להיראות חלק יותר, מוצק יותר וצעיר יותר.

זכור, אין גישה אחת שמתאימה לכולם לטיפול בעור אנטי אייג’ינג. זה חיוני להתאים אישית את השגרה שלך בהתבסס על הצרכים והדאגות הייחודיים של העור שלך. על ידי כך, אתה יכול למקסם את היתרונות ובאמת לייעל את התוצאות שלך.

אז התחילו להשקיע בעצמכם עוד היום וצאו למסע טיפוח העור שלכם נגד ההזדקנות. עם המרכיבים הנכונים ושגרה עקבית, אתה יכול להתריס נגד השפעות הזמן ולשמור על מראה צעיר המשקף את היופי והביטחון הפנימי שלך.

שאלות נפוצות

מהם מרכיבי האנטי אייג’ינג העיקריים לכל סוג עור?

מרכיבי האנטי אייג’ינג העיקריים לכל סוג עור כוללים ניקוי עדין, ויטמין C, רטינול, קרם לחות וקרם הגנה רחב טווח.

מדוע ניקוי חשוב בשגרת טיפוח אנטי אייג’ינג?

ניקוי חשוב בשגרת טיפוח העור אנטי אייג’ינג כדי להסיר לכלוך, שומן ולכלוכים שעלולים לתרום להזדקנות מוקדמת. זה עוזר לשמור על מחסום הלחות של העור ומכין את העור לספיגה של מוצרי טיפוח אחרים.

כיצד ויטמין C מסייע במאבק בסימני הזדקנות?

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק הנלחם ברדיקלים חופשיים, מפחית מתח חמצוני וממריץ ייצור קולגן. זה עוזר לשפר את מרקם העור, להפחית היפרפיגמנטציה ולקדם גוון צעיר.

מה תפקידו של רטינול בטיפוח העור נגד הזדקנות?

רטינול מקדם את תחלופת תאי העור, מקלף את העור, מפחית את פירוק הקולגן וממזער את הופעת הקמטים. זה גם עוזר לטפל באקנה על ידי פתיחת סתימת נקבוביות ומניעת התפרצויות עתידיות.

מדוע לחות חשובה בטיפול אנטי אייג’ינג?

לחות חשובה בטיפוח העור אנטי אייג’ינג מכיוון שהיא עוזרת להחליף שמנים שאבדו, מוסיפה מלאות לעור ומפחיתה את הופעת הקמטים והקמטוטים. עור לחות נראה שמנמן, חלק יותר וצעיר יותר.

איך קרם הגנה ממלא תפקיד מפתח בטיפול אנטי אייג’ינג?

קרם הגנה מגן על העור מפני קרני UVA ו-UVB, מונע הזדקנות מוקדמת ומפחית את הסיכון לסרטן העור. יש למרוח אותו כל יום, גם כשאין שמש, מכיוון שקרני UVA עלולות לחדור לחלונות ולגרום להשפעות הזדקנות.

כיצד אוכל ליצור שגרת טיפוח אנטי אייג’ינג אישית?

שגרת טיפוח אישית אנטי אייג’ינג צריכה לכלול ניקוי עדין פעמיים ביום, מריחת סרום ויטמין C בבוקר, שימוש ברטינול בערב, ולחות גם בבוקר וגם בערב. קרם הגנה רחב טווח צריך להיות השלב האחרון בשגרת הבוקר. התאם את השגרה בהתאם לצרכי העור שלך.

קישורי מקור